logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۹۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری شهرستان سلطانیه:

احداث محور سلطانیه به حسین‌آباد جزو اولویت‌هاست

احداث-محور-سلطانیه-به-حسین‌آباد-جزو-اولویت‌هاست
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه احداث محور سلطانیه به حسین آباد جزو اولویت‌هاست، گفت: طول مسیر 7.5 کیلومتر است و در فاز اول 3.2 کیلومتر اقدام شده است.

حمید نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه پروژه احداث محور سلطانیه به حسین‌آباد در اولویت است اظهار کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده طول مسیر 7.5 کیلومتر است و در فاز اول 3.2  کیلومتر اقدام شده است که فاز اول از این پروژه به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

 وی گفت: پیمانکار مربوطه اقدامات مربوطه را شروع  کرده تا فاز اول پروژ که 3.2 کیلومتر است را تا آخر فصل کاری اواخر شهریور ماه به اتمام برساند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه عنوان کرد: پروژه دیگر توسط اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه در دستور کار است که این پروژه یکی از پروژه‌های مهم محسوب می‌شود.

 نظری اذعان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت محور روستایی کاکا آباد به سمت آغزوج و برنقور شهرستان سلطانیه در فاز یک با 10 کیلومتر در دستور کار است. 

وی عنوان کرد: میزان اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه 25 میلیارد تومان است که این پروژه یکی از مطالبات مردم سلطانیه و توابع مربوطه است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه تصریح کرد: سال گذشته پروژه رها شده و اقدامات خاصی جهت پیشرفت پروژه انجام نشد که با حمایت‌های مسئولان مربوطه این پروژه جذب شده است و امیدواریم در دو ماه آینده این پروژه تکمیل و تحویل داده شود.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲